dinsdag 7 september 2010

Dag 20 - 5 september 2010






Hoewel we alletwee heel moe zijn, lukt het niet om een stukje te slapen. Daarvoor zijn er te veel "schokjes" door turbulentie.
Telkens we bijna slapen, worden we wakker geschud.

We waren de vlucht nochtans goed gestart met een mooie film : the Karate Kid met Jaden Smith en Jackie Chan. Mooie en recente film.
Hierna begon het draaien en friemelen en hopen dat we in slaap kunnen vallen, maar langer dan een half uurtje is me niet gelukt.
Als ik rond 7u30 (CET) naar buiten kijk, zie ik de oranje gloed van de opkomende zon.

Mooi.

Er wordt ons een broodje gebracht (met een omelet tussen die te veel paprika's bevat) en een banaan. Als ik eens rond kijk, merk ik dat (net zoals bij ons) bij bijna iedereen, na het proeven van het broodje, enkel de banaan wordt opgegeten. Die omelet is echt veel te pikant om 's morgens te eten.

Twintig minuten vroeger (om 8u10) dan voorzien landen we op Zaventem.
Ook hier lopen we zonder aanschuiven door tot aan de bagage en gewoon voorbij de douane.
Dan is het eventjes zoeken naar de juiste weg naar het treinperron en om 9u04 stappen we op de trein richting Gent.
Gelukkig is Yonah erbij, ik heb geen idee hoe ik die koffers alleen op de trein zou krijgen ( en er af ook niet).
Eénmaal aangekomen in Gent nemen we een taxi naar huis.
Na 20 dagen afwezigheid stappen we om 10u55 ons huis binnen. Vol fantastische herinneringen en nog niet helemaal beseffend dat de vakantie nu echt wel voorbij is.

In de loop van de volgende dagen zal ik nog een algemene bedenking neerpennen en ook nog een update van alle fimpjes die ik gemaakt heb. Hiervoor zoek ik nog een programma om ze iets te verkleinen (het zijn HD-bestanden, dus vrij groot).

**********************************************************************************************************************************************



3 opmerkingen:

  1. Welkom thuis. Prachtige verhalen op jullie weblog. En jullie hebben jezelf lekker verwend.
    En gelijk heb je.
    Tja vorig jaar sliepen we in Allstars. Maar bij het ene hotel is dat verder weg terwijl iets anders weer dichterbij is.
    Nou geniet nog lekker na en succes met de jetlag.

    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met veel plezier jullie reisverslag gelezen. Ook enkele puntjes uit kunnen halen voor onze reis naar WDW die voor mei/juni volgend jaar op de planning staat.
    Ben eigenlijk wel eens benieuwd of jullie ook veel disney spulletjes gekocht hebben.

    Ivon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Tiggergirl 2010 :
    Alhoewel we met spijt in het hart terugkeerden naar huis, ben ik nu toch vooral blij dat ik dit heb kunnen doen.
    Slapen lijkt wat minder te lukken. Ik word pas moe rond 4 à 5 u 's ochtends. Maar dat zal wel beter worden.

    @ Ivon :
    Als ik het nu een overzie, hebben we in feite heel weinig Disney spullen gekocht.
    De vinylmations op het event, een schoudertas, een fleecedekentje met Poohbeer en WDW op, een laptophoes met Mickey en een fotolijst. Dat is alles. Valt mee vind ik :)

    BeantwoordenVerwijderen