vrijdag 3 september 2010

Dag 12 - 28 augustus 2010






Vandaag vertrekken we vanuit Miami Beach en rijden we terug naar Orlando.
Nadat ik eerst nog wat blogfoto's klaargezet heb, pakken we alles in en halen we de auto.

Om 11u30 rijden we dan effectief van het hotel weg en starten we de trip van ongeveer 375 km.
Ik besef weeral dat we geluk hebben met Lucie aan onze zijde; hoe ik dat met de klassieke wegenkaarten zou klaarspelen, geen idee.  We hebben een goede rit (met uitzondering van de 30 minuten file t.g.v. een ongeval) en komen om 15u15 aan in het Fairfield Inn by Marriott hotel aan de Vineland Avenue.
Wow, denken we van zodra we de kamer zien. Dit is eindelijk weer eens een kamer met veel licht en met een moderne inrichting (en met alles erop en eraan). Dit is zeker meer dan het geld waard; er is zelfs ontbijt en gratis internet inbegrepen.



Na het uitpakken wil ik toch eventjes rusten. Ik begin stilaan te voelen dat we al wat kilometers in de benen hebben en gecombineerd met de hoge temperaturen eist dat zijn tol. Normaalgezien kan ik nooit slapen overdag, maar nu kan ik zelfs rechtzittend slapen :-).
Is dat dan een teken dat ik langzaamaan ouder aan het worden ben ?
Terwijl ik de overgordijnen dichttrek (we gaan een uurtje op bed liggen), zie ik vanuit onze kamer het zwembad; dat is leuk, zo dichtbij.

Hierna voel ik me voldoende fit om met Yonah onze eerste Outlet Mall onveilig te gaan maken. We kiezen voor de Premium Outlet, die is een beetje verderop in dezelfde straat van ons hotel gelegen.
Nu begint Yonah toch te glunderen : de prijzen hier vallen blijkbaar iets beter uit dan in de vorige 2 Malls die we deden.


Hier vinden we zonder problemen best wel wat spullen : voor mezelf een lederen handtas van Fossil (die ik in de vorige malls nog voor 30 USD duurder zag) en Yonah vindt hier T-shirts, een lederen broeksriem, All Stars van Converse.

Hoewel ik een goed dutje heb gedaan in de late namiddag, ben ik blij als we om 23u terug in het hotel komen. De vermoeidheid slaat weer toe en we springen even later dan ook ons bed in.

*****************************************************************************************************************************************



Geen opmerkingen:

Een reactie posten