vrijdag 7 mei 2010

Florida : planning 29/08/10




Vorig jaar ben ik gestart met het verzamelen van Disney Vinylmations.

Dat zijn kleine (3 ") en iets grotere (9") poppetjes in de vorm van Mickey, met allemaal verschillende ontwerpen door Disney Artists.

Groot was mijn verbazing (en mijn blijdschap) toen ik hoorde dat het 1ste Vinymationsevent zou plaatsvinden op een dag dat wij opnieuw in Orlando zijn, nl. op 29/08/10.
Dus heb ik zo snel als de wind 2 eventtickets gereserveerd, want hier zullen een aantal event only Vinylmations verkocht worden.
Dit event gaat door in Epcot en dankzij de 10-dagen Hopper tickets hebben we nog t/m 1 september toegang tot de 4 Disneyparken.



********************************************************************************************************************************************************************************************



Geen opmerkingen:

Een reactie posten